perjantai 5. elokuuta 2016

Opiskelemaan!

Jee! Hyvä! Ihanaa! Superia! Ja kaikkia ihania hehkutussanoja! Jihuu!!!!

Pääsin opiskelemaan vuodeksi eteenpäin ja sain opintovapaata töistä. Opiskelun tueksi laitoin hakemuksen aikuiskoulutustukea varten koulutusrahastoon. Päätös pitäisi tulla n.20 päivän päästä. Koulutus alkaa elokuun lopulla. On ihan älyttömän helpottunut ja onnellinen olo!

Nyt tuntuu taas että saa siivet kohti korkeuksia ja toiveet mahdollistuu kuin keijujen siivin. Niinkuin kirjoitin alussa etten ikinä alkaisi kirjoittamaan blogia olin yhtä varma etten ikinä aloita mitään verkostomarkkinointia...... ja niinhän tässä on käynyt että verkostomarkkinointi veti puoleensa ja olen valmis panostamaan tähän projektiin kaiken sen patoutuneen energiani, jota intohimoksi kutsuisin. En ole mitään aikoihin pystynyt tekemään näin sydämellä. Se että tunteja tutkii ja suunnittelee ja haaveilee on jotain mitä olen kaivannut. Jo näinkin typerä juttu kuin kuittivihkon täyttäminen tuo minulle suunnattoman onnen tunteen, että näitähän minä olisin aina halunnut täyttää. Voi kun ihminen voi tulla onnelliseksi pienistä asioista.

Näihin onnellisiin tunteisiin päätän tämän lyhyen tekstini.. Eevis nousee vielä tähtiin, hih.
Kiitollisena kaikesta, Eevis





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti